שאלות ותשובות
מתי ואיך יחוייב כרטיס האשראי שלי?
- אנו בספרנט מאמינים בשקיפות מלאה והוגנות. כרטיס האשראי יחוייב אך ורק במועד המשלוח. אנחנו לא מחייבים במועד ההזמנה.
- ישנה אופציה לתשלומים: מעל 600 ש"ח - 2 תשלומים, מעל 900 ש"ח - 3 תשלומים וכן הלאה. ניתן לבחור את מספר התשלומים בעת ההזמנה.
מה שעות וימי הפעילות של המוקד שלכם?
- אנו נותנים עדיפות לטיפול בפניות במייל sefer@sefernet.co.il ואיננו נותנים מענה טלפוני כלל
מה קורה מרגע ההזמנה?
אנו נעדכן במייל לגבי ההתקדמות בטיפול עד קבלת ההזמנה בביתכם:
- ברגע שתאשרו את ההזמנה, תקבלו מייל שמפרט את תכולת ההזמנה ושוויה. אנא בידקו שהיא תואמת את צרכיכם.
- אם ברצונכם שהשם על חשבונית המס יהיה שונה משמכם הפרטי, יש לעשות זאת במועד ההזמנה. איננו משנים שם בחשבונית ו/או מפצלים חשבוניות לאחר ביצוע ההזמנה.
- איננו מקבלים בקשות "לאיחוד הזמנות" על מנת שתחסכו דמי משלוח. לכל הזמנה, יש דמי משלוח (כמובן, אלא אם בחרתם באיסוף עצמי). הזמנות הכוללות כמות מופרזת של ספרים (נכון לרגע זה - 40 ספרים) - יחוייבו בדמי משלוח מוגדלים אשר יפורטו בדף סל הקניות.
- ניתן לבקש לפצל הזמנה לארגזים נפרדים לכל ילד, אבל המשמעות היא שתחוייבו בדמי משלוח עבור כל ארגז.
- אנא, רכשו ספרים וציוד לילדיכם בלבד. אל תקנו ספרים לכל "השכונה". הזמנות עם מספר לא סביר של ספרים (נכון לרגע זה - 40 ספרים) - יחוייבו בדמי משלוח נוספים.
- לאחר שסיימנו להכין את ההזמנה, יחויב כרטיס האשראי שלכם ותקבלו במייל חשבונית מס/קבלה מפורטת. (ע"פ חוק, איננו מפיקים חשבוניות מס "עסקיות".)
- תוך מקסימום 7 ימי עסקים, ההזמנה מועברת לחברת השליחויות לצורך תאום אספקה מולכם או מוכנה לאיסוף עצמי. כמובן, שאנו משתדלים להקדים אך איננו מתחייבים שנצליח.
- כאשר ההזמנה מועברת לשליח, תקבלו מייל בעניין והשליח יתקשר על מנת לתאם מועד אספקה. אנא ענו לשיחה זו. שליח שלא נענה - אינו מגיע לבית הלקוח.
- במידה וקים בהזמנה ספר שחסר בהוצאה לאור או שטרם יצא לאור, נעדכן אתכם.
איך יתכן שהחשבון הסופי תמיד עגול?
- לקוחותינו ביקשו שלא "נתעסק" באגורות ולכן החשבון הסופי תמיד מעוגל כלפי מטה, כלומר אנו מאפסים את האגורות לטובת הלקוח.
מה כוללת הצעת מחיר?
- הצעת המחיר כוללת רק ספרי לימוד וחוברות
- הצעת המחיר אינה כוללת ציוד משרדי וכלי כתיבה. זו בחירה אישית של המזמין מתוך המבחר הקיים באתר
- הצעת המחיר כוללת עטיפות במכונה (ראו הסבר בהמשך)
- הצעת המחיר כוללת משלוח עד לבית הלקוח
- הצעת המחיר כוללת מע"מ
- ניתן לשחזר את הצעת המחיר בדף הבית שלנו ולהופכה להזמנה. בשלב הזה, ניתן להוסיף או להוריד כל פריט, ניתן לשנות ממשלוח עד לבית הלקוח לאיסוף עצמי ללא דמי משלוח, ניתן לשנות את אופציית העטיפות
- המחירים בתוקף למועד שליחת הצעת המחיר. היות ומשרד החינוך נוהג לעדכן את מחירי הספרים לעיתים קרובות, בהחלט יתכן מצב שבו בעת שחזור הצעת המחיר - חלק מהמחירים ישתנו כלפי מעלה או כלפי מטה
איפה האותיות הקטנות אצלכם?
- כאמור, אנו מאמינים בשקיפות מלאה, הוגנות וללא טריקים. ולכן:
- כלי כתיבה- לא תמצאו אצלנו "התמונה להמחשה בלבד" - תמונות כלי הכתיבה הן של כלי הכתיבה אותם תקבלו.
- מחירים - אין אצלנו כלי כתיבה ב-9.99 ש"ח, אצלנו המחיר הוא 9.50 ש"ח, ומחירי הספרים מפורסמים ומפוקחים ע"י משרד החינוך
- טל"ח - איננו מסתתרים מאחורי טל"ח - טעות לעולם חוזרת. טעינו - הבעיה היא שלנו.
- עטיפות - כשאנחנו מתחייבים לעטוף חבילה, אנו נעטוף את כל הספרים ללא קשר לכמותם
מה זה עטיפת ספרים? וכמה זה עולה?
- הספרים נעטפים במכונה יעודית בניילון שקוף . עטיפת ספר במכונה מבטיחה עטיפה מדוייקת והדוקה ומתאימה במלואה לספר הנעטף.
- עלות העטיפה מחושבת לפי מספר הספרים בסל הקניות (נא לשים לב, שיש מארזים ובהם יותר מספר אחד) ומפורטת בשלב סל הקניות. נא לשים לב שיש פריטים שאינם נעטפים כמו אביזרים
- ניתן להתרשם ממכונת העיטוף בסרט הבא
חשוב להדגיש:
- פריטים שאינם נעטפים כגון אביזרים אינם מתומחרים לעטיפה בשלב סל הקניות
- פריטים הכוללים יותר מספר אחד כגון מארז חוברות חשבון מתומחרים לעטיפה בהתאם לכמות הספרים במארז
מהו זמן האספקה שלכם?
- אנחנו מתחייבים להעביר את ההזמנות לחברת השליחויות תוך מקסימום 7 ימים עסקים, למעט במקרים בהם יש לנו סיכום על אספקה מרוכזת בתאום מראש. לחברת המשלוחים יש חלון זמן של 3ימי עסקים לספק את ההזמנה למעט ישובים קטנים ומרוחקים אליהם חברת המשלוחים אינה נכנסת כל יום. כל זאת, כמובן, בהנחה שהם הצליחו לתאם איתכם הגעה
- במקרה של איסוף עצמי - תוך מקסימום 7 ימים עסקים, ישלח מייל המודיע על כך שההזמנה מוכנה כולל כתובת ושעות פתיחה
איך ומתי פועל שרות הלקוחות שלכם?
- בכל ענין, ניתן לפנות אלינו באחת מהאפשרויות הבאות:
- שליחת מייל ל- sefer@sefernet.co.il
- אנו מקבלים הזמנות ופניות במייל 24 שעות ביממה
איך הפרטים האישיים שלנו מאובטחים?
- פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים באתר כלל. אנו פועלים בתקן האבטחה הגבוה ביותר PCI-DSS level one, המשמעות היא שפרטי האשראי שלכם אינם עוברים דרך האתר כלל ועוברים ישירות לחברת סליקת האשראי.
איך עובד שרות השליחים שלכם וכמה זה עולה?
- אנו משתמשים בשרות ההפצה של חברת משלוחים. עלות המשלוח מפורטת בדף סל הקניות. בישובים קטנים, ההזמנה מגיעה למרכז החלוקה בישוב.
- הזמנות המבוצעות למרכז חלוקה - מתבססות על השירות של חברת משלוחים, המספקת את ההזמנה למרכז החלוקה הקרוב לכתובת אותה תציינו בדף פרטי המשלוח. חברת המשלוחים שולחת לכם סמס עם פרטי מרכז החלוקה כאשר ההזמנה מגיעה לשם
האם ניתן להחזיר ספר?
- חוק הגנת הצרכן אינו חל על ספרי לימוד. למרות זאת, ספר שנרכש במהלך יולי-אוגוסט, חייב להגיע לידנו עד סוף ספטמבר של אותה השנה. ספר שנרכש במועד אחר - חייב להגיע לידנו תוך 14 יום. אין החזרות של ציוד משרדי ו/או עטיפות. אין זיכויים על דמי משלוח.
- שלחו את הספר במעטפה מרופדת בדואר רגיל וציינו את שמכם, מספר הזמנה וטלפון לברורים.
- הזמנות שיוחזרו במלואן - יחויבו בדמי טיפול בסך 100 ש"ח.
- ברגע שנקבל את הספר ונאשר שהוא אכן כמו חדש, נזכה את כרטיס האשראי שלכם ב-80% ממחירו ונעביר לכם במייל את הוראת הזיכוי.
- הכתובת להחזרות היא:
- "חזרה לבצפר" בע"מ
- ת.ד. 2738
- יהוד-מונוסון 6019000